Márkakereskedés hírek

Rekordeladással zárta a Hyundai a májust Németországban

A múlt hónapban a Hyundai Motor Deutschland GmbH 3,8 százalékos piaci részesedéssel zárta a vállalat történelmének legerősebb májusát.

A kereken 8 700 forgalomba hozott gépkocsi 50 százalék feletti növekedést jelent az előző év azonos hónapjához képest. Az idei év első öt hónapjának 3,4 százalékos összesített piaci részesedésével (ami 0,2 százalékponttal több, mint az előző év azonos időszakában) és csaknem 37 600 regisztrációjával a Hyundai csaknem 20 százalékos növekedést ért el. Ami az év első öt hónapjának piaci részesedését illeti, ez a legsikeresebb évkezdés a vállalat németországi történetében.

„A májusi erős piaci részesedés és az előző év azonos időszakához képest jelentős növekedés bámulatosan bizonyítja, hogy a Hyundai milyen sikeresen működik együtt kereskedelmi partnereivel – a koronajárvány okozta összes korlátozások ellenére" – mondta Jürgen Keller, a Hyundai Motor Germany ügyvezető igazgatója. „Ugyanakkor örülünk annak, hogy a csökkenő vírusadatoknak köszönhetően márkakereskedőink a higiéniai irányelveknek megfelelően hamarosan újra személyes kapcsolatba léphetnek az ügyfelekkel.”

A Hyundai összes eladásának több mint 50 százaléka a vállalat széles hobbiterepjáró-palettájához kapcsolódik, amelyet a következő hetekben az új Hyundai Bayon tovább fog erősíteni. „A Hyundai már igen korán felismerte az SUV modellek iránti növekvő igényt és ezért mindig is számos szegmensben sikeres modellt kínált. Az a tény, hogy alternatív hajtásláncokat, így például plug-in hibrid, hibrid, elektromos és üzemanyagcellás meghajtást is kínálunk terepjáróink számára, különösen vonzóvá teszi kínálatunkat az ügyfelek számára” – tette hozzá Keller.

Jelenleg a hobbiterepjárók eladásainak mintegy 85 százaléka alternatív meghajtású. A legsikeresebb modell továbbra is a Kona Electric, amely több mint 8 ezer regisztrációval Németországban a negyedik helyet foglalja el az akkumulátoros elektromos modellek összesített rangsorában. „Büszkék vagyunk arra is, hogy az év első öt hónapjában átlagosan kevesebb, mint 100 gramm CO2-t tudtunk elérni kilométerenként a flottaátlagban.”

Forrás: Dönci Hyundai Blogja

hyundai, hatvan, márkakereskedő, ügyfél, szolgálat, 60, i10, i120, i30, i40, santa fe, tucson, i30n, budapest, heves, megye, eger, ix35, ix55, veloster, gyöngyös, jászberény, duna, akció, autószerviz, töltés, kereskedés, kia, renault, opel, toyota, vw, skoda, peugeot, citroen, honda, mazda, ford, fiat, márkaszerviz, auto, márkakereskedés, autószalon, pest, buda, palace, m3, m1, kedvezmény, flotta, szerviz, aszod, godollo, garancia, 5 év, kilométer, korlátozás, nélküli, kerület, elantra, ioniq, kona, electric, elektromos, car, hybrid, hibrid, villanyauto, benzin, dízel, diesel, lóerő, teljesítmény, új, kedvező, hitel, lízing, biztosítás, casco, kötelező, bosch, okmány, iroda, ügyintézés, márkakereskedés, autószerelő, szakember, futómű, motor, műszaki, vizsga, eredetiség, vizsgálat, klíma, javítás, beállítás, gumi, abroncs, tárolás, szerelés, diagnosztika, értékesítés, használt, autó, adás, vétel, szerződés, megrendelés, autómosás, karosszéria, autófényezés, biztosítás, ügyintézés, 2020, prémium, autóház, ev, hev, phev, kedvezmény, legjobb, ár, árengedmény, minőség, megbízható, gds, bluelink, carplay, android, navigáció, magyar, nyelv, palisade, ulsan, nosovice


Vissza a hírekre