Márkakereskedés hírek

Előbb jön a Hyundai i10 sportváltozata, mint gondoltuk

Egy standon készült lesifotó alapján úgy tűnik, a Hyundai a holnap kezdődő 2019-es Frankfurti Autószalonon nemcsak a vadonatúj ji10 modellt mutatja be, hanem annak sportváltozatáról is lerántja a leplet.

A Hyundai Motor épp egy hete hozta nyilvánosságra az új, immár harmadik generációs i10 fotóit és műszaki paramétereit. Ahogyan azt akkor kijelentették, a vállalat az új modellt a szeptember 10-én kezdődő Frankfurti Autószalonon fogja először kiállítani. A kívül-belül teljesen megújult városi mini azonban nemcsak a szokványos erőforrásokkal készül majd, hanem – ahogyan arról nemrég kémfotók is készültek – egy sportos kialakítású változatot is piacra dobnak.

Most azonban úgy tűnik, a Hyundainál teljes mértékben ki szeretnék használni a Frankfurti Autókiállítás által teremtett médiafigyelmet, ezért a porondon a hagyományos verzió mellett az i10 sportos kialakítású kivitelét is kiállítják. A most nyilvánosságra került részletfotón is jól látható, hogy a normál i10 mellett, közelebb lévő autó a kerek LED nappali menetfény helyett három átlós LED csíkot visel, ami mellett a hűtőmaszk és a lökhárító is átalakult.

A részletfotón sajnos nem látható az autó további része, ám a korábbi kémfotók alapján szinte biztosak lehetünk abban, hogy a várhatóan i10 N Line névre keresztelt sportos kisautó nagyobb, sportos kialakítású könnyűfém felniket, oldalszoknyát, hátul pedig duplacsövű sportkipufogót visel. Belül jobb oldaltartású ülésekre, sportos bőrkormányra és váltógombra és vörös betétekre számíthatunk, amely mellett a mérnökök valószínűleg az autó kormányzását és futóművét is a sportos igényeknek megfelelően alakították át.

A hagyományosnak tekinthető i10 modellek 1.0 három- és 1.2 literes négyhengeres benzinmotort kaptak, amelyekből a nagyobbik is csupán 84 lóerőt termel. Elképzelhető, hogy az i30 és Tucson modellekhez hasonlóan az N Line csomagot ezekhez is meg lehet vásárolni, ám az lenne az igazi, ha – a konszerntestvér Kia Picanto GT Line kiviteléhez hasonlóan – az i10-ben is megjelenne az 1.0 literes, háromhengeres turbófeltöltős változata, aminek erősebb változata már 120 lóerős teljesítményével a formához passzoló párosítást jelentene.

Forrás: Dönci Hyundai Blogja



Vissza a hírekre