Márkakereskedés hírek

A Hyundai feljebb pozícionálná magát Kínában

A Hyundai Motor Group prémiumkategóriás terepjárókkal és a Genesis luxusmárka bevezetésével igyekszik feljebb pozícionálni magát a világ legnagyobb autópiacán, ahol eddig 2020 volt a csoport legrosszabb éve.

A koreai autógyártó konglomerátum adatai szerint a Beijing Hyundai Motor közös vállalat 2020 január és november között 389 841 darab új autót értékesített Kínában, amely 31,3 százalékkal kevesebb, mint egy évvel korábban. A Dongfeng Yueda Kia Motors szintén 13, 8 százalékos csökkenéssel mindössze 207 376 darabot értékesített ugyanebben az időszakban. Az utolsó hónap piaci trendjeit is figyelembe véve így a csoport éves eladási számai idén első alkalommal 700 ezer darab alá fognak esni.

A Hyundai Motor Group nem tudott talpra állni az állam által az Egyesült Államok rakétavédelmi rendszerének dél-koreai telepítése miatt Kínával folytatott diplomáciai viszály közepette 2017-ben szított bojkott után. Az 2016-ban 1,79 millió darabot elért éves értékesítési eredmény 2017-ben 1,14 millió darabot, 2018-ban 1,16 millió darabot és 2019-ben már csak 900 ezre szintet ért el.

A koreai márka azt tervezi, hogy a hangsúlyt a felsőkategóriás járművek vásárlóira fordítják. A Hyundai Motor nemrégiben Kínában is piacra dobta Palisade családi hobbiterepjáróját, amellyel márkaképét népszerű prémium modellekkel kívánja megváltoztatni. A Genesis luxusmárka 2021-ben néhány zászlóshajó modelljével hivatalosan is bemutatkozik Kínában, ahol a múlt évben felállították a Genesis kínai szervezetét, múlt hónapban pedig a Kínai Nemzetközi Import Kiállításon (CIIE) bemutatták a G80, GV80 és G90 Special Edition modelleket.

Emellett a Hyundai tovább bővíti stratégiai modelljeinek körét is. A Hyundai decemberben mutatta be a Mistra és az ix35 hobbiterepjáró frissített változatait. A 2020-as új bevezetések között szerepel még az új Hyunda Sonata, a Kia K5 és az Elantra is. A csoport sz új Tucson és a Carnival 2021-es bevezetésével szeretné fenntartani növekedési lendületét.

A Hyundai Motor Group nagy reményt fűz környezetbarát autóinak modellpalettájához is, mivel a kínai kormányzat tervei szerint 2035-ig leállítja a hagyományos motorral hajtott járművek értékesítését. A Hyundai 2021-ben Kína nagyobb városaiban készül üzemanyagcellás Nexo modelljét tesztelni, mielőtt üzemanyagcellás teherautójával 2022-ben megjelennének a kínai piacon. „Jelenleg inkább az alapvető erőre és a versenyképesség felépítésére összpontosítunk, nem pedig az értékesítés ideiglenes helyreállítására. Folyamatosan erőfeszítéseket teszünk annak érdekében, hogy állandó növekedési lendületet biztosítsunk az eladások helyreállításához Kínában” – mondta a csoport egyik képviselője.

Forrás: Dönci Hyundai Blogja

hyundai, hatvan, márkakereskedő, ügyfél, szolgálat, 60, i10, i120, i30, i40, santa fe, tucson, i30n, budapest, heves, megye, eger, ix35, ix55, veloster, gyöngyös, jászberény, duna, akció, autószerviz, töltés, kereskedés, kia, renault, opel, toyota, vw, skoda, peugeot, citroen, honda, mazda, ford, fiat, márkaszerviz, auto, márkakereskedés, autószalon, pest, buda, palace, m3, m1, kedvezmény, flotta, szerviz, aszod, godollo, garancia, 5 év, kilométer, korlátozás, nélküli, kerület, elantra, ioniq, kona, electric, elektromos, car, hybrid, hibrid, villanyauto, benzin, dízel, diesel, lóerő, teljesítmény, új, kedvező, hitel, lízing, biztosítás, casco, kötelező, bosch, okmány, iroda, ügyintézés, márkakereskedés, autószerelő, szakember, futómű, motor, műszaki, vizsga, eredetiség, vizsgálat, klíma, javítás, beállítás, gumi, abroncs, tárolás, szerelés, diagnosztika, értékesítés, használt, autó, adás, vétel, szerződés, megrendelés, autómosás, karosszéria, autófényezés, biztosítás, ügyintézés, 2020, prémium, autóház, ev, hev, phev, kedvezmény, legjobb, ár, árengedmény, minőség, megbízható, gds, bluelink, carplay, android, navigáció, magyar, nyelv, palisade, ulsan, nosovice



Vissza a hírekre