Márkakereskedés hírek

2021 a jövő növekedésének katalizátora

A Hyundai Motor Group elnöke, Euisun Chung újévi üzenetet küldött a csoport világszerte működő leányvállalatainak, amelyben a vállalat 2021-es és azt követő évekre vonatkozó stratégiai irányát és elkötelezettségeit vázolta fel.

Chung beszédében a Hyundai jövőbeli elképzeléseit, az „ügyfél az első” filozófiát, a minőség-innováció iránti vágyat és a vállalati kultúra fejlesztésének irányát vázolta fel, miközben a több tagot számláló csoport arra készül, hogy a jövő mobilitási iparában élen járjon. „Mindannyiunknak hűnek kell maradnunk küldetésünkhöz, amely az emberiség biztonságos és szabad mobilitásáról, valamint a békés életről alkotott álmát valósítja meg" – hangsúlyozta Chung elnök, hozzátéve, hogy "2021-nek annak az évnek kell lennie, amikor beindítjuk egy új növekedési motorrá alakulásunkat.”

Hangsúlyozta továbbá annak fontosságát, hogy merészen haladjanak előre a környezetbarát, a jövő technológiái és az üzleti versenyképesség terén. Különösen a „minőség és biztonság” prioritásainak tartós igényét emelte ki, mivel a csoport vezetője minden munkatársát és üzleti partnereit arra ösztönözte, hogy működjenek együtt, és a minőség és a biztonság legyen az elsődleges prioritás. „A világjárvány utáni korszakban a múlttól eltérő társadalmi értékek és életmódok fognak érvényesülni" – mondta az elnök beszédének elején. „Ennek eredményeként csak a folyamatos átalakulásra felkészült vállalatok maradnak életben és növekednek."

Azon meggyőződésének is hangot adott, hogy 2021 meghatározó év lesz a Hyundai Motor Group számára, mint a hosszú távú fenntartható beruházások és innovációk katalizátora. „Ezért 2021-re úgy kell gondolnunk, mint a jövőbeni növekedés alakításának kiindulópontjára és fel kell készülnünk arra, hogy egy új korszak első mozgatóivá váljunk."

Az elnök bemutatta azt a jövőképet, amellyel a csoport minden tagjával együttműködve egy új növekedési motorrá alakul át a piaci részesedés növelésével a környezetbarát piacon, a jövőbeni technológiai képességek biztosításával és az üzleti versenyképesség megerősítésével. „Új növekedési motorrá alakulásunk csak akkor lehetséges, ha mindannyian együtt vagyunk a fedélzeten" – mondta Chung elnök. „Ha szívünk és képességeink egyesítésével kitartunk, bízom benne, hogy minden kihívás felett diadalmaskodunk és új növekedési lehetőségekké alakítjuk azokat."

„A nemrégiben bemutatott E-GMP elektromos járműplatformra épülő új járművek bevezetésével azt tervezzük, hogy vonzó, környezetbarát mobilitási lehetőségeket kínálunk, amelyek ésszerűen árazva tükrözik az ügyfelek sokféle ízlését és igényeit” – mondta az elnök a csoport azon elképzelésével kapcsolatban, amely szerint egy felsőkategóriás globális, környezetbarát márkává váljon. „Ezenkívül a világ legfejlettebbjeként elismert üzemanyagcellás technológiánkat különféle mobilitási és ipari ágazatokra kiterjesztjük, hogy a HTWO márkanév alatt elősegítsük a szén-dioxid-semlegesség elérését" – tette hozzá.

Idén a Hyundai Motor Group arra összpontosítja erőfeszítéseit, hogy globális villanyautó-nagyhatalommá váljon az E-GMP-re épített dedikált elektromos járművek, köztük a Hyundai Motor IONIQ 5, a Kia és a Genesis luxusmárka elektromos crossover modelljeinek bevezetésével. Az E-GMP többutas töltési rendszert kínál, amely lehetővé teszi mind a 800, mind a 400 V töltési képességeket. A rendszer a világ első olyan szabadalmaztatott technológiája, amely a stabil töltési kompatibilitás érdekében a motor és az inverter feszültségét 400-ról 800 V feszültségre emeli. Az E-GMP-n alapuló elektromos jármű hatótávolsága teljesen feltöltött akkukkal eléri az 500 kilométert (WLTP szabvány), és akár mindössze 18 perc alatt képes 80 százalékra tölteni az akkukat, vagy 5 perc alatt 100 kilométer hatótávot magába szívni. A Hyundai Motor Group azt tervezi, hogy 2025-re az villanyautó palettáját a jelenlegi nyolc modellről 23-ra bővíti, amelyekből évente egymillió darabot ad el a világpiacon.

A csoport emellett felgyorsítja a villanyautó-infrastruktúra kiépítését is. A Hyundai Motor Group 2021 végéig 20 villámtöltő-állomást létesít Dél-Koreában és az energiaszolgáltatókkal együttműködve tovább bővíti töltőhálózatát. A tengerentúlon a csoport azt tervezi, hogy a piac specifikus környezetekre optimalizált töltési infrastruktúrát hoz létre különféle partnerekkel, köztük az IONITY-vel, Európa vezető nagyteljesítményű töltési hálózatával, amelyben a csoport stratégiai befektetést hajtott végre.

Ezenkívül a Csoport a hidrogénenergia ökoszisztéma létrehozását is felgyorsítja. Bővíteni fogja a a világ legjobb technológiájával ellátott üzemanyagcellás rendszerek, mint a hajók, a generátorok és a vonatok, valamint a globális autógyártók áramforrásaiként történő hasznosítását. A csoport a e törekvések részeként közelmúltban egy különálló HTWO almárkát is bevezetett az üzemanyagcellás rendszerek számára. A hidrogénre, az energiára és a logisztikára szakosodott globális vállalatokkal folytatott stratégiai együttműködések révén a csoport célja, hogy vezető szerepet vállaljon a hidrogénnel kapcsolatos projektekben. Ezenkívül a következő generációs üzemanyagcellás rendszerek fejlesztésére is figyelmet fordítanak, amelyeket a jövőbeni környezetbarát mobilitási megoldásokra, például a városi légi mobilitásra (UAM) is felhasználnak.

A jövőbeni technológiai képességek biztosításával kapcsolatban az elnök elmondta: „A világ legbiztonságosabb és leginnovatívabb mobilitási technológiáját valósítjuk meg azáltal, hogy megerősítjük autonóm vezetési, kapcsolódási és szoftveres képességeinket. Folytatjuk a beruházásokat olyan új növekedési területekre, mint a városi légi mobilitás (UAM) és a robotika, hogy a közeljövőben az új mobilitás területeit kibővíthessük."

A Hyundai Motor Group 2022-ben a 3. szintű önvezetési technológiát építi be a szériagyártású modelljeibe és szorgalmazza, hogy 2023-ban az önvezetési technológiákat, például a robotaxi szolgáltatások kereskedelmi projektjeiben használják fel. A Hyundai Motor Group és az Aptiv közös vállalata, a Motional 4-es szintű vezető nélküli teszteket kíván végezni az amerikai Nevada közutjain. 2023-ban a vállalat az amerikai Lyft autómegosztó céggel együttműködve önvezető szolgáltatásokat indít az Egyesült Államok legnagyobb régióiban.

A csoport emellett az új generációs szoftverek alapvető technológiáira, mint például a járművezetői asszisztensrendszerekkel szorosan együttműködő járműszoftver, a precíziós térképhez kapcsolt navigáció, valamint a különféle összekapcsolt és információs és szórakoztató szolgáltatások körére is összpontosít azért, hogy a lehető legjobb kényelmet és biztonságot nyújtsa az ügyfeleknek.

A személy- és teherszállítási piacokat egyaránt felölelő UAM termékcsalád fejlesztése is felgyorsul. A csoport célja, hogy 2026-ban a hibrid hajtásláncokkal rendelkező szállítóeszközök számára bevezesse a pilóta nélküli repülőgép-rendszert (UAS), valamint egy teljesen villamosított, 2028-ban városi üzemeltetésre optimalizált UAM-modellt, illetve a 2030-as években a szomszédos városokat összekötő regionális légi mobilitási termékeket.

A robotika területén a csoport nemrégiben a Boston Dynamics irányító részesedésének megszerzéséről írt alá megállapodást azért, hogy aktívan reagáljon az elöregedő társadalom és a digitális átalakulás globális megatrendjeire, így a csoport magasabb szintű tapasztalatokkal és nagyobb értékkel kívánja ellátni az emberiséget. A Hyundai Motor Group viselhető robottechnológiája, valamint ipari és logisztikai automatizálási technológiája várhatóan maximalizálja a szinergiákat a Boston Dynamics innovatív képességeivel. A robotikai technológiát a különféle mobilitási területeken is alkalmazni fogják, mint például az önvezetés, az UAM és a PBV (Célalapú járművek).

A csoport üzleti versenyképességének megerősítéséről Chung elnök elmondta: „Racionalizáljuk a csoport üzleti portfólióját és megalapozzuk a fenntartható növekedést azáltal, hogy folyamatosan olyan új növekedési motorokat fedezünk fel, amelyek az iparág paradigmaváltásának megfelelnek."

A Hyundai Motor Group leányvállalatai a villamosítás és az alapvető önvezetési képességek, valamint a szoftverspecializáció révén javítják jövőbeni üzleti versenyképességeiket és új növekedési motorokat, mint például az intelligens városfejlesztés, valamint a megújuló energiával kapcsolatos projekteket fognak feltérképezni.

„Összes tevékenységünk értelmetlen lenne minőség és biztonság nélkül, mert ezek ügyfeleink kiszolgálásának előfeltételei" – jegyezte meg Chung elnök. „Mindig emlékeztetnünk kell magunkat arra, hogy a minőség és a biztonság nem tartozik tevékenységünk egyetlen különálló területéhez sem. Az ügyfelek csak akkor szavaznak nekünk bizalmat, ha a Hyundai Motor Group minden tagja és üzleti partnereink együtt dolgoznak a minőség és a biztonság kiemelt fontosságúvá tételében.”

Tavalyi beiktatási beszédében Chung elnök hasonló gondolatot hangsúlyozott, mondván: „Minden célunknak és erőfeszítésünknek ügyfélközpontúnak kell lennie. Az első lépés a vevői boldogság felé az, hogy termékeink és szolgáltatásaink tökéletes minőségével lehetővé tegyük számukra, hogy saját életükre összpontosítsanak. ” A csoport társadalmi felelősségvállalásával kapcsolatban azt mondta: „Kérek mindenkit, hogy mindennapos tevékenységük során ügyfeleinket és emberségünket mindig helyezzék előtérbe, hogy részvényesi értékünket maximalizálhassuk. Kérem, gondolják át alaposan, hogyan tudnának hozzájárulni partnereink, valamint a különböző szomszédok, közösségek és a környezetük tevékenységéhez.”

A Hyundai csoport 2020-ban a 7,54 millió autós előzetes tervnél 12 százalékkal kevesebb, összesen 6,35 millió autót tudott értékesíteni a világpiacokon. A Hyundai összesen 3 744 ezer darabot, a Kia 2 607 ezer darab autót adott el tavaly. Az idei évre 11 százalékkal több, 7,08 millió darab autó értékesítését tervezik, amiből 4,16 millió lenne Hyundai, 2,92 millió Kia márkájú.

Forrás: Dönci Hyundai Blogja

hyundai, hatvan, márkakereskedő, ügyfél, szolgálat, 60, i10, i120, i30, i40, santa fe, tucson, i30n, budapest, heves, megye, eger, ix35, ix55, veloster, gyöngyös, jászberény, duna, akció, autószerviz, töltés, kereskedés, kia, renault, opel, toyota, vw, skoda, peugeot, citroen, honda, mazda, ford, fiat, márkaszerviz, auto, márkakereskedés, autószalon, pest, buda, palace, m3, m1, kedvezmény, flotta, szerviz, aszod, godollo, garancia, 5 év, kilométer, korlátozás, nélküli, kerület, elantra, ioniq, kona, electric, elektromos, car, hybrid, hibrid, villanyauto, benzin, dízel, diesel, lóerő, teljesítmény, új, kedvező, hitel, lízing, biztosítás, casco, kötelező, bosch, okmány, iroda, ügyintézés, márkakereskedés, autószerelő, szakember, futómű, motor, műszaki, vizsga, eredetiség, vizsgálat, klíma, javítás, beállítás, gumi, abroncs, tárolás, szerelés, diagnosztika, értékesítés, használt, autó, adás, vétel, szerződés, megrendelés, autómosás, karosszéria, autófényezés, biztosítás, ügyintézés, 2020, prémium, autóház, ev, hev, phev, kedvezmény, legjobb, ár, árengedmény, minőség, megbízható, gds, bluelink, carplay, android, navigáció, magyar, nyelv, palisade, ulsan, nosovice


Vissza a hírekre