A Hyundai IONIQ 5 a hamarosan induló ‘Down to Earth with Zac Efron: Down Under’ műsorhoz kapcsolódó fenntarthatósági kampányt támogat

- A Hyundai Motor díjnyertes, tisztán elektromos szabadidőjárműve tám ogatja az a ‘Down to Earth with Zac Efron: Down Under’ című műsort, amelyben az amerikai színész ökocentrikus expedícióra indul Ausztráliába
- Az IONIQ 5 az ihletadó dokumentum-sorozat szerves elemeként közvetíti a kampány központi üzenetét: „Apró lépésekkel is nagy változást érhetünk el”
- A kampány keretében megvalósult vírusfilm az IONIQ 5 környezetbarát jellemzőire világít rá; míg a Robloxon és interaktív Instagram reeleken keresztül megvalósuló kihívásokon keresztül az EARTHDAY.ORG számára gyűjtenek támogatást
SZÖUL, 2022. november 11. – A Hyundai Motor Company bejelentette, hogy az IONIQ 5 tisztán elektromos szabadidőjármű egy fenntartható túra kulcsszereplőjeként vesz részt a ‘Down to Earth with Zac Efron: Down Under’ mai napon debütáló új évadában. A műsor egy fenntarthatósági kampány alapját képezi, amely a legváltozatosabb platformokon keresztül kommunikálja alapvető üzenetét: „apró lépésekkel is nagy változást érhetünk el.”
Az immár második évadába lépő, inspiráló dokumentumfilm-sorozatban az amerikai színész Darin Olien wellness-szakértővel járja be Ausztrália változatos tájait; kalandjaik során a Hyundai díjnyertes villanyautója segíti őket. Együtt fedezik fel Ausztrália közösségeit és kultúráit, és egészséges, fenntartható életmódok után kutatnak. Az IONIQ 5 tiszta közlekedési megoldást biztosít Efron és Olien számára, ez azonban nem minden: olyan további ügyfélközpontú jellemzőkkel segíti az utazást, mint a tágas belső tér vagy a járműből-a-fogyasztóra (V2L) funkció, amelyről kisgépek működtethetők, hordozható berendezések vagy akár más elektromos járművek tölthetők.


„A ‘Down to Earth with Zac Efron’ központi tematikája jól egybevág az IONIQ 5 fenntarthatóságra vonatkozó üzenetével. Meggyőződésünk, hogy a jármű környezetbarát karakterét hitelesen, természetes formában fogja bemutatni a sorozat.” – mondta Thomas Schemera, a Hyundai Motor Company alelnöke, a vállalat ügyfélélményekért felelős részlegének vezetője. „Nagy örömmel tölt el bennünket ez az együttműködési lehetőség. Alig várjuk, hogy átadhassuk üzenetünket: apró lépésekkel is nagy változást érhetünk el. Ez is azt bizonyítja, hogy az IONIQ 5 esetében a környezeti felelősségvállalás nem merül ki az elektromos közlekedésben.”
Az IONIQ 5 modellnek a sorozatban vállalt központi szerepe egy ambiciózus termékmarketing-kampány része, amelyet a produkcióval közösen valósít meg a Hyundai, és amely számos platformon keresztül közvetíti a 'Down to Earth' (a kifejezés jelentése 'ésszerű', 'racionális') tartalmat, így érve el azt a Z generációs célközönséget, akik alapvető értékként tekintenek a fenntarthatóságra.
A kampány bevezetéseként november 7-én kijön egy vírusfilm, amely a fenntartható mindennapi életvitelt népszerűsíti, miközben az IONIQ 5 integrációs jelenetei futnak a ‘Down to Earth' sorozatból: Efron és Olien a V2L funkció segítségével működtetnek kisgépeket, majd lepihennek a teljesen hátradönthető első ülésekben
Ezt követően a kampány Instagram közösségi kihívása arra biztatja a résztvevőket, hogy cselekedjenek valami fenntarthatót. Például „igyanak pohárból két órán belül”, vagy „a maradék élelmiszert többször felhasználható edénybe csomagolják el hat órán belül.” A résztvevők az Instagram Reels 'random slot' kiterjesztett valóságú szűrője segítségével véletlenszerűen adhatják ki és hajthatják végre ezeket a feladatokat. A feladat végrehajtásakor a kampány szervezői a résztvevő nevében pénzbeli támogatást küldenek a Föld napját szervező non-profit szervezet, az EARTHDAY.ORG.
Ezen túlmenően a kampány Roblox kihívása azt az üzenetet erősíti a résztvevőkben, hogy minden egyes fenntartható cselekvés hozzájárul a környezetbarát társadalom kialakításához. A játékosok mindennapi fenntartható tevékenységekhez kapcsolódó minijátékokban és küldetésekben vehetnek részt, a hulladékmentes főzéstől kezdve a szemétszedő futáson (plogging) át az értéknövelő újrahasznosításig (upcycling), a többször használható poharak és bögrék használatától a veszélyeztetett állatok mentéséig. A játék ökoerdő zónájában a mindennapi tevékenységek eredményei egy 'világfát' tápláló életenergiaként jelennek meg. Ha ez a világfa elér egy bizonyos szintet, a Roblox játékpénzt valódi pénzre váltják a szervezők, és az összeget az EARTHDAY.ORG szervezetnek adományozzák.

A két kihívást még hitelesebbé teszi, hogy Zac Efron és a műsor executive producere, Michael Simkin az EARTHDAY.ORG szervezet globális tanácsadójaként tevékenykednek.
A ‘Down to Earth’ egy olyan oktató célú, ihletadó dokumentum-sorozat, amely feltérképezi a különböző közösségek és kultúrák egészséges, fenntartható gyakorlatait és tevékenységeit. A sorozat epizódjaiban a műsorvezetők, Zac Efron és Darlin Olien tartalmas beszélgetést folytatnak helyi szakértőkkel és tudományos szakemberekkel, akik a különböző környezetvédelmi problémák megoldásán dolgoznak, illetve azokra felhívják a közvélemény figyelmét. A sorozat első évadát a mai napi több mint 50 millióan nézték meg.