Hírek

A Hyundai Motor Europe első féléves értékesítési eredménye új rekodot állított fel



  • • A Hyundai Európában legjobb első félévét érte el 2018-ban, 291.052 regisztrált eladással
  • • 7,5%-os növekedés a korábbi legjobb első félévhez képest (2017)
  • • Az iparág legfiatalabb modellválasztéka: a modellek 90%-a két évnél fiatalabb



2017. július 20. - 2018-ban a Hyundai a valaha volt legerősebb féléves eredményét érte el Európában, a 2017-es év azonos időszakához képest 7,5%-os növekedést mutatva. A vállalat teljesítménye az Európai Gépjárműgyártók Szövetsége (ACEA) által közzétett friss adatok szerint a januártól júniusig tartó időszak alatt megvalósult 291.052 regisztrált eladással új rekordot ért el. Az idei év első hat hónapjában a Hyundai eladásai meghaladják az átlagos európai piaci növekedést (+ 2,8%).


A fő európai piacokon megnövekedett a Hyundai autók iránti vásárlói igény, köszönhetően annak, hogy a vállalat megújította és kibővítette modellválasztékát. A 2018-as év első hat hónapjában kifejezetten erős volt az értékesítés Franciaországban (+26%), Spanyolországban (+23%) és Németországban (+8%) a 2017-es év első félévéhez viszonyítva, hozzájárulva a Hyundai Európában elért összteljesítményéhez. A Hyundai Tucson továbbra is a legkeresettebb Hyundai modell Európában, amelyet az i20, az i10 és az i30 modellek követnek.

„Vonzó és fiatal modellkínálatunknak köszönhetően újabb kitűnő eredményt értünk el 2018 első felében. Folytatjuk sikertörténetünket Európában. Európára szabott Hyundai járműveink új ügyfeleket vonzanak a Hyundai márkához. Az új modellek - mint például a vadonatúj Kona Electric és a vadonatúj NEXO - kiemelik a Hyundai innovatív szellemiségét és a további sikerlehetőségeket, összhangban a változó tendenciákkal. Az újonnan bevezetett modelleknek – mint az új Tucson és az új i20 – köszönhetően a pozitív értékesítési tendencia folytatódik a második félévben” – mondta Thomas A. Schmid, a Hyundai Motor Europe ügyvezető igazgatója.



Az új modellek - többek között a vadonatúj Kona Electric, az új generációs Santa Fe és a vadonatúj Hyundai NEXO - bevezetésével a Hyundai az iparág legfiatalabb modellválasztékát kínálja. Modelljeinek 90%-a kevesebb mint kétéves. Ezek az új bevezetések segítenek fenntartani a márka pozitív lendületét - innovatív, élvonalbeli technológiai megoldásokat kínálva, a vásárlói igényekkel összhangban.